Dags för årsmöte!
Nu är det återigen dags för årsmöte i Sandvikens båtsällskap. Vi träffas den 19 mars kl 19 i Sandviksgården. Anmälan görs genom att svara på utskickad kallelse.
Nu är det återigen dags för årsmöte i Sandvikens båtsällskap. Vi träffas den 19 mars kl 19 i Sandviksgården. Anmälan görs genom att svara på utskickad kallelse.
I januari börjar arbetet med att få alla platser fördelade inför säsongen. Du som har en permanent plats har fått en enkät där vi undersöker hur du kommer utnyttja din plats under året. Vi är mycket tacksamma för om du vill svara på den. Platsfördelningen sker sedan under februari och fakturorna kommer ut i slutet […]
Det finns mycket arbeten som behöver göras på klubbområdet och på bryggorna. Därför startar nu ”Torsdagsklubben” sitt arbete, med start den 12 oktober, se separat mejlutskick. Vill du bidra med glatt humör och en arbetsinsats så är du välkommen kl 9 den 12 oktober. Samling vid klubbstugan.
Nu är det åter dags för höstens arbetsdag Vi träffas den 23/9 kl 8.00 för genomgång av arbetssysslorna för dagen. Sedvanliga uppgifter såsom klippning, röjning och iordningställande inför vintern står på agendan. Anmäl ditt deltagande genom att svara på utskickat epostmeddelande. Välkomna!
Den 4/6 drar årets ungdomssegling igång. Läs mer under ”Ungdomsverksamhet” för anmälan.
Den 27/5 är det dags för vårens arbetsdag i Sandvikens båtsällskap. Vi träffas kl 8 vid klubbstugan för genomgång av dagens arbetsuppgifter. Meddela om du kommer att delta genom att svara på utskickat mejl. Önskar du bidra med annat arbete såsom ex vis gräsklippning mm så hör av dig till sekreteraren. Välkomna!
Nu är bryggor och pir iordningställda för säsongen, så fritt fram att sjösätta alltså. Arbete pågår dock på platserna 101-106 på piren, så där får vi lugna oss lite med sjösättningen.
Den 21 mars kl 19.00 är det åter dags för årsmöte i Sandvikens båtsällskap. Vi träffas även denna gång i Sandviksgården. Anmäl ditt deltagande till sekr@sandvikensbatsallskap.se Välkomna!
Ett nytt år och dags för att planera båtplatser inför kommande säsong. För er som har permanenta platser har ett utskick gjorts angående hur ni kommer utnyttja platsen i år som vi önskar att ni besvarar.
Den 15/10 är det upptagning av y-bommar på piren. Den 22/10 är det bryggornas tur att få bojar och bommar klara för vintern. Separat kallelse till berörda arbetsdeltagare kommer av respektive bryggbas. Vill du ligga kvar på platsen efter upptagningen så kontaktar du respektive bryggansvarig.